Thursday, November 26, 2009

♥ I d0nt care wht they said !

right n0w , i dunt care wat thy say ab0ut me .
i just knw , they are hypocrite .
i w0nt belive u all anym0re .
i will be fren with u all , but n0t the " best fren "
b4 hw u all treat me , i 'll f0rgt it .
frm nw , im n0t tat idi0t tat always see ppl face c0l0r .
im tired f0r to0 care abt u all .
bt finally wat im g0t ?
just kept 0n talkin abt my bad .
im keppin quit t0t im dun0 ?
funny :)
but anyway , 4gt it .
tats all .


说真的,朋友们 真的很谢谢你们
这样关心我 ,让我觉得很温暖 :) 真的 .



我一直上来写部落格
是因为我心情很乱,很怕 .

我不知道等下要怎样面对我的家人
我不知道接下来我有什么下场


我的事情还没有 settle
虽然说给了钱就没事
可是有些朋友说到很恐怖

让我越来越怕 .



我很想念他 K .
第一次见他 , 就喜欢上他了 .
可是他还没回复我信息 . >.<

1 comments:

иаιzüι♥ 羅志祥 said...

没事的啦~
傻婆...
不要想多多了